FAQ / Ofte stilte spørsmål
Vi samler her de mest stilte spørsmålene.
Hva er åpningstidene deres?
Vi er åpne på dagtid hver ukedag. I helger anbefales det å avtale tid for å være sikker på åpne dører.
Nettbutikken er alltid åpen.
Hvilke betalingsmåter har dere?
Vi aksepterer kort, kredittkort, Klarna og Vipps.
Ved kjøp av Hero Camper / Mink Campers har vi avtale med Santander Bank.
Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Leveringen tar normalt mellom 2-5 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Har du ikke mottatt pakken etter 10 dager ta kontakt med oss, slik vi kan spore den opp. Etter en måned anses varen som levert.
Fraktkostnader
Det tilkommer alltid en fraktkostnad for hver ordre. Alt avhenger av vekt og størrelse. Om fraktprisen overstiger 500,- vil du informeres.
Det er alltid gratis å hente ordre hos oss på Magnor.
Har jeg angrerett? Hvordan returnerer jeg en vare?
Alle kjøp med betaling som er gjort via vårt nettbutikk omfattes av 14 dager angrerett. Forutsatt at produktet er i original forpakning og ikke brukt.
Ordre som håndteres som faktura/tilbud omfattes ikke av angreretten.
Ved retur av vare tar du kontakt med oss på post@grenseparken.no.
Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?
Du får tak i oss på post@grenseparken.no eller ved å ringe til oss.
Kan jeg spore min ordre?
Ved ordre og før utsendelse vil du få pakken din opp i Posten sin app for sporing.
Du kan naturligvis motta sporingen på e-post ved henvendelse.
Hvorfor bruker dere informasjonskapsler, og hva er egentlig det?
For at nettbutikken skal fungere optimalt for deg krever den at du aksepterer bruk av informasjonskapsler (cookies). De fleste nettlesere støtter dette automatisk. Informasjonskapsler er små tekstfiler som lagres på din datamaskin og som inneholder informasjon om hva du gjør og hvordan du bruker nettstedet.
Hvordan klager jeg på en vare?
Om du ikke er fornøyd med varen, tar du direkte kontakt med oss på e-post post@grenseparken.no.
Vi vil hjelpe deg så fort vi har mulighet.
Hvor kan jeg få kjøpshjelp?
Du kan treffe oss på telefon eller e-post.
Vi vil være tilgjengelig på våre sosiale medier utenfor åpningstid, men husk å beregne noe lengre svartid enkelte ganger.